Bardzo wielu kierowców o obecności turbosprężarki w swym pojeździe dowiaduje się dopiero w momencie jej naprawy. Niestety często kończy się to szerszym zakresem napraw, a w najgorszych wypadkach remontem jednostki napędowej. Jak uniknąć tego problemu?

Warto zapoznać się z opisanymi poniżej objawami, by z odpowiednim wyprzedzeniem zainteresować się problemem:

 

Naprawa wtryskiwaczy Lubartów


Każda profesjonalna turbosprężarka zbudowana jest z dwóch wirników połączonych ze sobą wałem. Jeden z wirników znajduje się w tzw. stronie ciepłej (na ilustracji kolor czerwony), gdzie napędzany jest spalinami wydobywającymi się z silnika, drugi natomiast po stronie zimnej (kolor niebieski) tzn. w układzie dolotowym, który pod wpływem ruchu wału i odpowiednio wyprofilowanym łopatkom może tłoczyć do silnika powietrze o ciśnieniu wyższym niż atmosferyczne. Dzięki temu praca jednostki napędowej jest znacznie wydajniejsza. Taki stan rzeczy ma miejsce dlatego, że moc silnika zależna jest od ilości spalonego paliwa w danym momencie. Aby spalanie było efektywne trzeba dostarczyć odpowiednią ilość tlenu. Do spalenia 1 kilograma paliwa należy dostarczyć 14 kg powietrza. Im więcej powietrza tym więcej i lepiej spalonego paliwa przy tych samych obrotach silnika. Dzięki lepszemu spalaniu, gazy wydostające się z pojazdu są o wiele mniej toksyczne.

Bardzo wielu kierowców o obecności turbosprężarki w swym pojeździe dowiaduje się dopiero w momencie jej naprawy. Niestety często kończy się to szerszym zakresem napraw, a w najgorszych wypadkach remontem jednostki napędowej. Jak uniknąć tego problemu?

Warto zapoznać się z opisanymi poniżej objawami, by z odpowiednim wyprzedzeniem zainteresować się problemem:

 

Naprawa wtryskiwaczy Lubartów


Każda profesjonalna turbosprężarka zbudowana jest z dwóch wirników połączonych ze sobą wałem. Jeden z wirników znajduje się w tzw. stronie ciepłej (na ilustracji kolor czerwony), gdzie napędzany jest spalinami wydobywającymi się z silnika, drugi natomiast po stronie zimnej (kolor niebieski) tzn. w układzie dolotowym, który pod wpływem ruchu wału i odpowiednio wyprofilowanym łopatkom może tłoczyć do silnika powietrze o ciśnieniu wyższym niż atmosferyczne. Dzięki temu praca jednostki napędowej jest znacznie wydajniejsza. Taki stan rzeczy ma miejsce dlatego, że moc silnika zależna jest od ilości spalonego paliwa w danym momencie. Aby spalanie było efektywne trzeba dostarczyć odpowiednią ilość tlenu. Do spalenia 1 kilograma paliwa należy dostarczyć 14 kg powietrza. Im więcej powietrza tym więcej i lepiej spalonego paliwa przy tych samych obrotach silnika. Dzięki lepszemu spalaniu, gazy wydostające się z pojazdu są o wiele mniej toksyczne.

Fap Lubartów

TURBODIESEL Sławomir Kuśmirek

Leśna 1, 21-100 Lubartów, lubelskie
+48 739 245 957
+48 698 063 980
+48 730 006 826

Licznik odwiedzin

055952

Regeneracja turbosprężarek Lubartów, Mechanik samochodowy Lubartów, Regeneracja pomp wtryskowych Lubartów, Naprawa wtryskiwaczy Lubartów, Dpf Lubartów, Fap Lubartów, Naprawa turbin Lubartów, Naprawa maszyn rolniczych Lubartów, Regeneracja filtrów Lubartów, Naprawa turbosprężarek Lubartów, Diagnostyka pomp wtryskowych Lubartów, Regeneracja pomp wtryskowych Lubartów, Diesel serwis Lubartów, Czyszczenie dpf Lubartów, Czyszczenie fap Lubartów, Piaskowanie Lubartów, lubelskie

Copyright © Turbo Lubartów lubelskie 2019 | Projekt i wykonanie Naprawa turbin Lubartów WGB Group



Naprawa maszyn rolniczych Lubartów

Strona korzysta z plików cookies i zapisuje pliki tymczasowe na Twoim komputerze. Pozostając na niej akceptujesz te warunki. Więcej TUTAJ.

Regeneracja filtrów Lubartów Naprawa turbosprężarek Lubartów